Co Ci da szkolenie ?

#StrategiaMarkiPersonalnej

Szkolenie rozwinie Twoje umiejętności tworzenia osobistego lub firmowego wizerunku, dzięki Strategii Marki Personalnej, na najbardziej profesjonalnej platformie na świecie - LinkedIn.


Podczas szkolenia dowiesz się co, po co, kiedy i jak publikować, aby Twoja Marka Personalna uchodziła za jedną z najlepszych w Twojej branży. Całodniowy warsztat ma pomóc Ci w przygotowaniu własnej unikatowej, ale przede wszystkim skutecznej Strategii Marki Personalnej.


Szkolenie dotyczy budowania wizerunku w biznesie - swojego i firmy.

Na portalu do zarządzania karierą zawodową, możesz samodzielnie zadbać o swój rozwój osobisty.

LinkedIn już w wielu krajach świata stał się pierwszym kontaktem z reputacją innego człowieka.

W Polsce też.


Warto zadbać o własną Markę Personalną już teraz.

Zwłaszcza teraz



ZAŁOŻENIA KURSU

Kurs odbędzie się w dwóch grupach - porannej i popołudniowej.

Rozpoczniemy w poniedziałek i skończymy w czwartek.

Codziennie spotkamy się na video konferencji, która będzie trwała po 2 godziny.


Aby jeszcze lepiej dopasować się do Twojego czasu, daję Ci możliwość przyjścia każdego z dni, o godzinie, która najbardziej Ci pasuje. Jednego dnia możesz być rano, a innego po południu.

Nie masz czasu do stracenia!

Szkolenie rozpoczyna się za:

Dni
Godzin
Minut
Sekund
ZAREJESTRUJ SIĘ

Prowadzący

Agenda

PONIEDZIAŁEK

LEKCJA 1

10:00 - 12:00 lub 18:00 - 20:00

Rozpoczęcie szkolenia

Przedstawienie planu dnia

Po co się szkolić z LinkedIn ?

Szanse

Zagrożenia

Zyski

Po co LinkedIn?

Marka Personalna

Specjalizacja w branży

Wzmocnienie Marki Pracodawcy

Wartości LinkedIn

Dzielenie się wiedzą

Proszenie o pomoc

Zapraszanie na LinkedIn

WTOREK

LEKCJA 2

10:00 - 12:00 lub 18:00 - 20:00

Rozpoczęcie szkolenia

Przedstawienie planu dnia

Algorytm portalu

Co to jest SSI ?

Zachowania na LinkedIn

Rola profilu

Social Selling

Budowanie sieci

Jak sprzedawać ?

Inbound Makreting

ŚRODA

LEKCJA 3

10:00 - 12:00 lub 18:00 - 20:00

Rozpoczęcie szkolenia

Przedstawienie planu dnia

Twórczość na LinkedIn

Persony

Priorytety tematyczne

Wywoływacz zmiany

Narzędzia

Artykuł vs Publikacja

# i @

Godziny publikacji

CZWARTEK

LEKCJA 4

10:00 - 12:00 lub 18:00 - 20:00

Rozpoczęcie szkolenia

Przedstawienie planu dnia

Budowa posta

Storytelling

Fakty + Biznes

CTA

Rekomendacje

Społeczna słuszność portalu

Certyfikaty

Warsztat z postem

CZWARTEK
12:00 i 20:00

Zakończenie szkolenia